daagjes aftellen - Reisverslag uit Strijen, Nederland van jufclaske - WaarBenJij.nu daagjes aftellen - Reisverslag uit Strijen, Nederland van jufclaske - WaarBenJij.nu

daagjes aftellen

Door: jufclaske

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2010 | Nederland, Strijen

Over 2 weken dan is het zover...
Als ik mijn oude reisdagboeken moet geloven dan is deze uitdaging een droom die werkelijkheid zal worden.
Toen ik lang geleden een studiekeuze moest maken vond ik dat heel moeilijk, vandaar dat ik eerst het Basisjaar op de EH deed en vervolgens een jaar au pair werd om Engels te leren. Want dat ik iets in het buitenland wilde, daar was ik wel zeker van. In elk land hebben ze mensen nodig in het onderwijs en de zorg, en zo was voor mij de keuze voor de PABO vrij voor de hand liggend.
Inmiddels ben ik bezig met de laatste loodjes (en die wegen ZEKER het zwaarst!!) van mijn master Onderwijskunde aan de UvA.

De uitdaging wordt dus het lesgeven op een prive school in Paramaribo. Woonruimte is geregeld door het bestuur van de school, dus daar heb ik alle vertrouwen in. Wonder boven wonder heb ik ook al een inreisvisum, wat hopelijk in Suriname wordt omgezet in een werkvisum van 2 jaar :-). Overigens ga ik eerst 2 maanden, 'een proefperiode', en kom daarna een paar weken vakantie houden in Nederland.

Lieve mensen (en zeker ook de kinderen!), ik zou het gaaf vinden om af en toe wat van jullie te horen, hou me op de hoogte!

Liefs!

  • 10 Juni 2010 - 15:07

    Janine:

    Hey Claske, Geweldige meid...ik wens je daar een super toffe tijd!

    Liefs en...GENIET

  • 13 Juni 2010 - 11:18

    Naomi:

    Hé Claske,

    Het was gezellig om je gister toch nog even te zien voor je vertrekt!
    Geniet van de eerste twee maanden daar en we zien elkaar op de bruiloft van Annegré!

    Liefs Naomi

  • 13 Juni 2010 - 14:38

    Anneke:

    Ha Claske,
    Ik dacht dat je al ver weg was..maar je bent nog gezellig in de buurt..
    Nou succes met alles inpakken en voorbereiden.
    Gr Anneke
    Ps...je kan ook nog gezellig langskomen hoor...

  • 17 Juni 2010 - 15:32

    Naomi (GR):

    Hey goedoe heel veel succes!
    En wie weet zie ik je in december!

    brassa!!!


  • 18 Juni 2010 - 23:00

    Jasper:

    Claske, veel succes!!

  • 21 Juni 2010 - 20:16

    Sandra :

    Leuk Clas, ik ga je zeker volgen!! Benieuwd hoe je het gaat bevallen!

  • 21 Juni 2010 - 21:33

    Willem B.:

    Claske!! Tijd geleden zeg... Je blijft een avonturier zo te lezen! :) Mooie uitdaging zeg. Veel sterkte en plezier daar!

    Gr, Willem B.

  • 22 Juni 2010 - 07:51

    Saskia:

    Claske, wat super gaaf!! Ik ga je zeker volgen en wens je heel veel succes en vooral plezier! Liefs Sas.

  • 22 Juni 2010 - 14:30

    Patricia:

    Hoi Claske,
    dat is nog eens iets anders als in een wijk in Rotterdam een club opzetten.
    Ik wil je dan ook heel veel s6 toewensen met je nieuwe baan.

    Groetjes Patricia
    (je weet wel,ik die uit de wijk bij victory outreach ging helpen.)

  • 23 Juni 2010 - 07:04

    Anja:

    Hallo Claske, Maak er wat moois van, dat gaat je zeker lukken. We zullen je zeker gaan volgen. Groetjes van de Zoetertjes. kusje van Sanne

  • 24 Juni 2010 - 21:43

    Cath:

    Proud of you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

...he is no fool who gives what he cannot keep, to gain what he cannot lose... - Jim Elliot -

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 113552

Voorgaande reizen:

21 September 2010 - 05 Augustus 2011

Living my life @ Paramaribo

24 Juni 2010 - 24 Augustus 2010

Suriname

28 April 2010 - 13 Mei 2010

back to my roots once more...

02 Februari 2010 - 06 Februari 2010

relaxen @ Turkije

30 November -0001 - 30 November -0001

overal en nergens

16 Augustus 2011 - 30 November -0001

Lesgeven in Lagos

Landen bezocht: